(“starasianews.tv”) آپ کی رازداری کا احترام کرتا ہے اور آپ اس کے ساتھ جو ذاتی معلومات شیئر کرتے ہیں اس کی حفاظت کے لیے پوری طرح پرعزم ہے۔ starasianews.tv کا خیال ہے کہ اس کے صارفین (“starasianews.tv”) کو starasianews.tv اپنی سافٹ ویئر ایپلیکیشن (The “starasianews.tv”) استعمال کرتے ہوئے جمع کی جانے والی معلومات سے متعلق اس کی پالیسیوں اور طریقوں کو جاننے کا پورا حق رکھتا ہے۔

رضامندی

سافٹ ویئر استعمال کر کے اور/یا اپنے موبائل فون پر سافٹ ویئر انسٹال کر کے آپ اس پرائیویسی پالیسی (“رازداری کی پالیسی”) میں بیان کردہ پریکٹسز کی اپنی قبولیت کی نشاندہی کرتے ہیں۔

معلومات کا مجموعہ

“starasianews.tv” اس سافٹ ویئر کے استعمال کے دوران آپ کی طرف سے جان بوجھ کر اور رضاکارانہ طور پر فراہم کردہ ذاتی معلومات اکٹھا کر سکتا ہے۔ “ذاتی معلومات” کا مطلب ہے “starasianews.tv” کے ذریعے آپ کو فراہم کردہ خدمات کے استعمال کے دوران جمع کی جانے والی انفرادی طور پر قابل شناخت معلومات۔ سروس کی نوعیت کے مطابق، صارفین کی طرف سے تیار کردہ کوئی بھی معلومات انٹرنیٹ کے ذریعے عام لوگوں کے لیے دستیاب نہیں ہوں گی۔

معلومات کا استعمال

starasianews.tv ذاتی معلومات کو استعمال کر سکتا ہے تاکہ: سروس کا نظم کریں (i) کچھ خدمات فراہم کریں؛ اور (ii) کسٹمر سپورٹ فراہم کریں؛ (iii) صارفین کو پروموشنل معلومات اور اشتہارات بھیجیں۔ ذاتی معلومات میں تبدیلی آپ نے usgardner.com کے ساتھ فراہم کردہ کسی بھی ذاتی معلومات میں تبدیلی کی درخواست کرنے کے بارے میں ہدایات کے لیے، براہ کرم apps@starasianews.tv پر ای میل بھیجیں۔

سیکورٹی

starasianews.tv صارف کی ذاتی معلومات کی حفاظت کو لاگو کرنے اور اسے برقرار رکھنے میں بہت احتیاط برتتا ہے۔ starasianews.tv اپنے صارف کی معلومات کی حفاظت کو یقینی بنانے، اور ایسی کسی بھی معلومات کے غیر مجاز استعمال کو روکنے کے لیے صنعت کے معیاری طریقہ کار اور پالیسیوں کو استعمال کرتا ہے۔ دیگر اقدامات کے علاوہ، starasianews.tv استعمال کے ذریعے صارف کی ذاتی معلومات کی حفاظت کرتا ہے، تاہم، starasianews.tv اس بات کی ضمانت نہیں دیتا کہ غیر مجاز رسائی کبھی نہیں ہوگی۔

سوالات

اگر آپ کے پاس اس رازداری کی پالیسی کے بارے میں کوئی سوالات یا تبصرے ہیں، تو براہ کرم بلا جھجھک ہمیں apps@starasianews.tv پر ای میل بھیجیں۔