پرائیویسی پالیسی


سٹار میڈیا کمیونیکشن سروسز پرائیویٹ لمیٹڈ ("ستار ایشیا نیوز”) آپ کی رازداری کا احترام کرتی ہے اور اس کے ساتھ اشتراک کردہ ذاتی معلومات کی حفاظت کے لئے مکمل طور پر عزم ہے. اسٹار ایشیا نیوز کا خیال ہے کہ اس کے صارفین ("صارفین”) اس کے سافٹ ویئر کی درخواست ("ستار ایشیا نیوز”) کا استعمال کرتے وقت معلومات کے بارے میں اس کی پالیسیوں اور طرز عملوں کے بارے میں معلومات حاصل کرنے کے لئے ایک مکمل حق حاصل کرتے ہیں.

رضامندی


سافٹ ویئر کا استعمال کرتے ہوئے اور / یا اپنے موبائل فون پر سافٹ ویئر کو انسٹال کرنے کے ذریعہ آپ اس پرائیویسی پالیسی ("رازداری کی پالیسی”) میں پیش کردہ پریکٹس کے اپنے اطلاق کا اشارہ کرتے ہیں.

معلومات کا مجموعہ


سٹار ایشیا نیوز اس سافٹ ویئر کے استعمال کے دوران آپ کی طرف سے شعور اور رضاکارانہ طور پر فراہم کردہ ذاتی معلومات جمع کر سکتی ہے. "ذاتی معلومات” کا مطلب یہ ہے کہ اسٹار ایشیا نیوز نیوز کی طرف سے آپ کو فراہم کردہ خدمات کے استعمال کے دوران جمع کردہ انفرادی طور پر شناختی معلومات. سروس کی نوعیت کے مطابق، صارفین کی طرف سے پیدا کردہ کوئی معلومات انٹرنیٹ کے ذریعہ عام عوام کے لئے دستیاب نہیں ہوگی.

معلومات کا استعمال


اسٹار ایشیا نیوز ذاتی معلومات کا استعمال کر سکتا ہے تاکہ: سروس کا نظم کریں (i) کچھ سروسز فراہم کریں؛ اور (ii) کسٹمر سپورٹ فراہم کریں؛ (iii) صارفین کو پروموشنل معلومات اور اشتہارات بھیجیں. ذاتی معلومات کی تبدیلی کے بارے میں ہدایت کے لئے کہ آپ کسی بھی ذاتی معلومات کو تبدیل کرنے کی درخواست کیسے کریں جو آپ نے ڈانیا فراہم کی ہے، براہ کرم apps@starasianews.tv کو ایک ای میل بھیجیں.

سیکورٹی


صارف کی ذاتی معلومات کے سیکورٹی کو نافذ کرنے اور برقرار رکھنے میں اسٹار ایشیا کی خبریں بہت اچھی دیکھ بھال کرتی ہے. سٹار ایشیا نیوز صنعت صارفین کے طریقہ کار اور پالیسیوں کو اپنے صارف کی معلومات کی حفاظت کو یقینی بنانے اور کسی بھی ایسی معلومات کے غیر مجاز استعمال کو روکنے کے لئے ملازمت کرتا ہے. دیگر اقدامات کے علاوہ، اسٹار ایشیا نیوز استعمال کے ذریعہ صارف کے ذاتی معلومات کی حفاظت کرتا ہے، تاہم اسٹار ایشیا نیوز اس بات کی ضمانت نہیں دیتا ہے کہ غیر مجاز رسائی کبھی نہیں ہوگی.

سوالات


اگر آپ کے پاس اس پرائیویسی پالیسی کے بارے میں کوئی سوالات یا تبصرے ہیں، تو براہ مہربانی ہمیں ای میل بھیجیں apps@starasianews.tv